torsdag 23 augusti 2012

Resultat

Resultatet för dagens Bellman är 27:21.
Det är en förbättring från förra året med ca. 6 minuter vilket man väl ändå får vara nöjd med.
Det finns dock en sak som stör mig och det är att jag sprang hela loppet och var kissnödig.
Försök själva att springa fem kilometer med benen i kors.
Jag hade mer att ge men kunde inte släppa ut det för då hade jag kissat på mig.
Det kändes inte som att det var ett så viktigt lopp för mig att det var värt att göra i brallan.
Det kanske man gör om man är på väg att vinna vasaloppet, men inte på en bellmanstafett.
Taskig planering helt enkelt och jag var rätt sugen på att dra upp i skogen istället för att följa banan men då skulle ju tiden varit ännu sämre.
Så jag är nöjd med tiden men kände att jag hade krafter till att ha kunnat ge mer.

Jag fick ett träningspass i alla fall och det var väl tur eftersom att det blev en El Maco till lunch.
I´m loving it....
Det är McD´s bästa påfund, bättre än Big Mac.
Eller kanske inte ändå.
Hm, dött lopp får det bli dem emellan.

Dags för sängen annars kommer jag att sticka i väg och köpa en burgare nu för jag är ashungrig, eller gå loss på Pollypåsen i skåpet.

God Natt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar