onsdag 15 augusti 2012

Nu är jag så där trött igen...

Så trött att jag bara sitter här framför datorn och slösurfar. Sitter och läser bloggar som inte ens intresserar mig. Gogglar på saker som för mig är helt ointressanta men jag orkar bara inte resa mig och gå och lägga mig.
Ibland är det bara så jobbigt att borsta tänderna, ta av linserna och tvätta fejset.
Men man måste tvätta av sminket säger Emma.
Jag har en ansiktstvätt av märket Emma S och där står det att flickor som inte tvättar av sminket hamnar i helvetet.
Okej, okej, jag överdrev en smula det står att man aldrig ska lägga sig med sminket på men det där har fastnat hos mig så jag har samma känsla som att jag kommer hamna i helvetet, och det med en jäkligt dålig hy också.

Jag är sjukt godissugen till råga på allt. Håller på att sockeravtända för vilken gång i ordningen vet jag inte men jag borde vara van vid det här laget. Viktväktar igen och snålar med mina point så mycket jag kan.
Jag håller mig på en hungernivå strax under att jag börjar gnaga på min egen arm eftersom att jag måste krympa magsäcken som under sommaren blivit lika töjbar som en boa constrictors.

Nä nu måste jag gå och lägga mig. Vilket iof nu känns helt poänglöst eftersom att jag kommer att hemsökas av den där gigantiska ormen metro så vänligt visade upp i dagens tidning.
Allt är sockersugets fel, jag ser syner, svamlar och balanserar på vansinnets brant.

Om någon annan vill få skräcksyner så kolla in den här artikeln http://www.metro.se/djur/monsterpyton-hade-en-ormarme-i-magen/EVHlhn!jPF5gPtD92W6/.
De är tydligen inte bara vidriga utan jäkligt fertila också.

Natti Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar