måndag 6 augusti 2012

Det gick ju inte så bra


för det svenska hopplandslaget dessvärre.
Grabbarna får tävla individuellt på onsdag så då får vi hoppas på lite medaljer då istället. Lisen får en välbehövlig vila efter sin praktvurpa i lördags. Riktigt starkt jobbat av henne att lyckas så bra i går och att orka med även en runda idag.

Apropå runda så tog jag mig en själv. I löpspåret alltså. Det känns ju att det är semester men jag höjde mig ändå ett snäpp och fixade 10 km på under en timme. Det var endast en minut tillgodo men vilken viktig minut för självförtroendet ändå.
Knät strular och det känns inte så bra men jag hoppas att det ska bli bättre med lite mer träning, ordentligt med stretch och kanske några kilo bort.
Nu är det fest varje dag i matväg och viktväktarna känns långt bort men på måndag är det dags igen.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar