tisdag 14 augusti 2012

När blir det lättare??

Jag väntar fortfarande på att mitt hjärta ska säga åt mig att gå ut och springa istället för min hjärna.
Man kan ju lätt tro att det blir lättare med tiden. Det känns ganska naturligt att det blir lättare ju bättre tränad man blir.

DET ÄR JORDENS STÖRSTA LÖGN!!!! Gå inte på den alla ni som ännu inte börjat träna.

Det är ju någon i tidernas begynnelse eller någon annan vad vet jag, som har kommit på den briljanta idén att göra människan till en tävlingsmänniska. Till någon som alltid vill prestera och alltid vill vara lite bättre hela tiden.
Ja men då blir det ju aldrig lättare för man bara flyttar fram målet hela tiden.
Det precis lika jävla jobbigt att ge sig ut och springa idag fast nu springer jag 12 km istället för 2,5.

Alltså tänker jag sluta vänta på att det ska bli lättare och helt enkelt satsa på att bli en riktigt bra fakir.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar