torsdag 16 augusti 2012

Är det helg snart?!

Har inte den här veckan varit ovanligt lång, har det inte varit lite fler dagar än det brukar?
Det kanske för att det är min första vecka efter semestern men jag tycker att veckan aldrig tar slut.
Jag har kämpat hela veckan med att försöka bota om hjärnan till jobmode men det går så där.
Egentligen borde jag kanske betala för att jag har varit där och lekt kontor den här veckan istället för tvärtom.
Men det är en dag kvar och då kanske min hjärna mirakulöst börjar hänga med så att jag slipper tänka samma tanke två gånger. Eller inte, men då är det en ny vecka efter helgen och då kanske till och med kroppen fattar att det ska vara så här nu. Den där irriterande larmsignalen kommer ljuda varje morgon och varje morgon betyder det samma sak, rise and shine. Just nu håller den på att plåga livet ur mig genom att vara så jäkla trött och slö.


Usch vilken tråkig bild och vilket tråkigt inlägg, fy bubblan jag är ju trist hela jag. BLÄ!!
Uppryckning, positivt tänkande nu börjar en av mina favoritserier....

ONCE UPON A TIME

Wiiiiieeeeeeee!!!

Ehh hrm! Jag ser mer galen är glad ut men jag vill poängtera att jag är glad och INTE galen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar