fredag 13 maj 2016

Last Day in Sunny California

Shoppingturen gick bra som ni ser. Jag ser det som en kvinnas rätt att ha minst två män som bär när hon shoppar.
Det blev lite att packa ner så vi får hoppa på väskorna är jag rädd. Fast ett par skor som var med hit får inte åka hem igen. Jag sluter cirkeln genom att kasta mina sneekers som jag köpte när jag var i USA senast. Det var 2010 så det känns som att det är på tiden. Ett par nya får åka med hem istället. Lite sol och bad blev det också och årets första glas rosé när det var Happy Hour på hotellet.
Happy Hour innebär att hotellet bjuder på snacks, tilltugg och dricka varje kväll med olika teman. Kvällens tema var film så dekorationen var bl.a. en filmaffisch från Casablanca med Ingrid Bergman. Efter att nu ha sett delar av filmens rekvisita live (flygledartornet som jag skrev om tidigare) så måste jag nog se den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar