onsdag 11 maj 2016

It's officially

Det här är en bit cheesecake från The Cheesecake Factory. Jag menar det går inte att vara där och äta middag utan att äta dessert. De har säkert minst 35 olika sorters cheesecake. Jag kom bara till rad tre sedan hade jag valt.
Salted Caramel......

Jag tog med den hem eftersom att klockan var mycket och barnen trötta.
Nu i skrivandets stund har jag ätit halva. Jag skulle kunnat äta mer men tvingade mig att sluta för att inte moffa allt och sedan må illa och sabba hela upplevelsen. Det är utan konkurrens den godaste cheesecake som någonsin vidrört min gom. Och då ska jag säga att jag själv gör en jäkla god blåbärscheesecake. Den här var totaly Awesome!!! Grädden vet jag inte vad den gör där mer än att möjligtvis vara dekorativ. Aldrig i livet att jag skulle besudla denna ljuvliga kaka med något så simpelt som grädde. Det som är så bra är att jag har halva kvar till i morgon. Om jag lyckas att gömma den för barnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar