lördag 14 maj 2016

Hemma igen




Resan hem gick bra. Vi åkte genom Down Town LA till Flygplatsen så vi fick se även det. Vi lämnade tillbaka hyrbilen och jag grät lite inombords. Jag gillar den bilen och kan tänka mig en sådan. Jag kan också tänka mig en massa skäl till att inte ha någon så jag går helt enkelt vidare.
Vi såg inte någon kändis på vår resa men fick trösta oss med att flyga hem med detta Milleniums Hasse och Tage.
Filip och Fredrik med team åkte samma flyg hem. Fast de åkte business så jag kan inte säga att jag såg röken av dem på flyget. De låg säkert och sov vilket är mer än vad man kan säga om undertecknad. Jag kan inte sova på flyg, det är ju helt omöjligt. Ljud, taskig sovställning, annat som stör, allt som stör. Alex och Mattias sov, bra för dem. Elias och jag sov inte = dåligt för oss. Men jag har i alla fall gjort något som jag aldrig skulle göra. Flyga på fredagen den 13:e. Jag landade den 14:e men startade 13:e och det gick ju bra det med. Nu är klockan 18:21 och barnen sover redan. Det återstår att se hur länge. Personligen inser jag att Frans får klara sig utan min support också. Jag säger också Tack och God Natt nu.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar