tisdag 10 maj 2016

In i lunken..

Idag sov vi så vi nästan missade frukosten. Vi har ställt in oss efter klockan här nu verkar det som. Efter frukost blev det lite admin-tid. Min bil är färdig så jag var tvungen att maila och säga att jag är bortrest och att tidsskillnaden gör att jag inte svarar när de ringer. Trist om de tror att jag inte vill ha tillbaka bilen. Det vill jag ju inte iof men jag vill gärna ha lite pengar för den så jag föredrar att sälja den.
Därefter gick vi till Dorian Mini Park och lekte lite. Elias hade lite svårt att komma igång och jag gissar att det beror på att han tycker att han är stor nu och leker inte lekar som att köra Piratskepp. Efter ett tag hade han släppt det och de hade jättekul. Jag fick vara passagerare på både båt, flyg och tåg. Lunchen blev på Restaurang Gyllene Bågarna. Jag känner att vi verkligen får i oss nyttigheter. Tur att de har Happy Hour på hotellet där de serverar snacks i form av allehanda grönsaker. En ny erfarenhet på McD var att de tog beställningen vid kassan som vanligt men sen fick man en skylt med ett nummer och så kom de ut med maten till bordet.

Nu ska vi snart ge oss i väg till poolen och bada bort en timme eller två.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar