torsdag 23 juli 2015

Säger Hej från Berlin

Vi har det verkligen toppen här.
Har precis avslutat en måltid på en Italiensk restaurang. Jag ville ha en Lady & Lufsen restaurang och jag tror vi lyckades. Bortsett att min utsikt (lite längre bort dock) är en baja Maja.
Maten var väl inte heller toppen men mysigt ändå. I går var vi ju på en restaurang som är svår att slå. Såååå gott åt vi!! Frossade i massor av kantareller bl.a. Om jag ser trött ut så är det helt korrekt. Är inte van att vara så här aktiv på fötterna. I går 22 000 steg lite drygt och i dag 13 000 och då har vi åkt lite mer buss. Inte heller tagit oss hem till hotellet ännu så det lär bli fler.
Vi gjorde en visit på det flotta Varuhuset KaDeWe som är att likställa med Harrods i London och där var det Rea på Michael Kors vilket jag ju uppskattar som bekant så det blev två klänningar. Där finns också en hel våning med mat och dryck. Det är så härligt att botanisera runt där.
I morgon laddar jag för Primemark. Håll i hatten....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar