torsdag 16 juli 2015

Framgång hos damerna

Måste säga att Alex lyckades bra idag. Att bli fotad med 5 snygga tjejer är ju inte fy skam.

Jag glömde berätta förut att vi fick lite guldkant på vårt besök. När vi stod och väntade på att få åka ett svängigt sjörövarskepp så gled Kronprins Fredrik, Kronprinsessan Mary och deras barn in och skulle också ta sig en svängom med skeppet. Jag som är väldigt förtjust i Nordens alla kungahus blev lite starstruck och tyckte att det satte en extra touch på dagens besök.

Idag gjorde vi också det Elias sett fram emot allra mest (konstigt nog). Vi byggde våra egna legogubbar. Gissa vilken jag byggde och vilken Mattias byggde. En ledtråd är att min har långa ben.

Jag såg också en man kasta bollar och vinna en stor Minion, jag ville sno den men var inte säker på att jag skulle springa tillräckligt fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar