tisdag 7 juli 2015

Mer Vildmarkshotellet

Hotellet levererar verkligen förstklassig utsikt. Och ett supertrevligt bad. Efter middagen testade vi bad - och relaxavdelningen. Vet inte om det var så mycket relax men kul var det. Har konstaterat att min förstfödde kommer att bli livsfarlig. Kolla in poserna, vilken stekare.

Hörde på nyheterna att de för första gången (tror att det var första gången) fick stänga grindarna till parken idag pga att det var fullt. Fick mig att lova mig själv att aldrig åka hit utan att ha förköpt biljetter. Vi har också bokat plats till Delfinshowen i morgon. Den vill jag inte missa, men inte heller köa och inte ha ståplats. Det kostar 25 kr/pers men det är det värt. Man kunde göra det här på hotellet så det var enkelt.
Jag förstod att det var speciellt för det var kö från avfarten till Kolmården ända fram till parken. 1,2 mil tog 1 h och 10 minuter och det var två gubbar som fotade bilköerna så det kändes lite unikt.
Jag tror att nya Bamses värld lockar många. Det är ett riktigt dragplåster.

Nu ska jag försöka få trollungarna att sova. Känns som en omöjlighet men jag håller tummarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar