fredag 10 juli 2015

Kan man döpa om barnen?

Efter att ha varit på bio och sett

Funderar jag allvarligt på att döpa om barnen till Kevin och Bob, låta dem endast ha snickarshorts på sig och mata dem med Bananas till dess att de flyttar hemifrån.

JAG ÄLSKAR MINIONERNA!!!


Filmen var jätterolig, barnen gillade den även om det var jag som var allra mest taggad att se den. Mattias slumrade bara till en väldigt kort stund och det är ett gott betyg.

Efter bion blev det en liten tur till Jackie eftersom att jag hade lite Jackiepengar som jag fått i födelsedagspresent. Det är en mycket trevlig valuta och jag funderar på om jag inte ska försöka få ut lönen i Jackiepengar framöver istället. 

Det blev en väska som födelsedagspresent
och ni ser ju också de rosa fina realapparna
som lockade mig att köpa en ny topp också.

Vi tog också en tur till Alviks måleri för att hämta tapeterna vi har beställt till övervåningen så nu är det bara att sätta i gång. Vi har varit lite vågade där så det ska bli spännande att se om min känsla stämmer eller om det blir helt fel.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar