onsdag 15 juli 2015

Full fart även denna dag

I väntan på lilla tåget så visade Sprallan prov på oanade kunskaper. Alltid kul med en som kan flyga. Eller möjligen kanske jag ska ta åt mig äran som en bra fotograf. Eller så tar vi det för vad det är, rena rama turen att få en häftig bild.

Det blev massor av bad idag och det bästa av allt var en jättestor bubbelpool utomhus. Solen sken men det blåste lite så det var toppen att sitta i ett varmt bad. Grabbarnas favorit var vågorna och Alex släppte loss rejält. Hur kul som helst att se.

Efter badet testade vi på Monkey Tonkey World som är ett lekland likt de vi har hemma men det ingår i priset så självklart måste vi testa. Det blev rätt kortlivat dock eftersom att det var för mycket ouppfostrade ungar som inte vet hur man följer reglerna. Alex åkte ihop med en tjej spm sprang upp för rutschkanan och hoppade över till hans bana när han var på väg. Gissar att hon inte såg han men en kana åker man nerför, inte springer upp för. Morr!!

Jag gjorde ett nytt försök att plocka en Minion men det gick åt skogen förstås. Tänkte nästan försöka skicka in Alex genom luckan men han var för stor ;-).
Jag får nog köpa mig en om jag ska få någon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar