måndag 31 december 2012

Slutet är nära....

2012 har som sina föregångare flugit förbi och nu är det snart 2013.
Denna afton kommer att firas i goda vänners lag så alldeles strax ska vi ta vår nyinköpta flaska Bubbel och bege oss.


Med nyinköpt menar jag att den är köpt idag. Man skulle kunna tro att det enkom är vi som är så korkade att vi väntar med bolaget till nyårsafton. Det är inte bara vi kan jag meddela för där var alldeles fullt av folk. Men det gick smidigt ändå och jag fick tag i det jag skulle ha. Hoppas bara att den är god, den ska inte avnjutas vid tolvslaget för det skulle verkligen vara slöseri. Nej den ska avnjutas så tidigt som möjligt på kvällen.

Jag var också tvungen att köpa ett par nya skor, stackars, stackars mig.
Men det går ju bara inte för sig att jag förstör värdparets fina golv med smala klackar så jag var helt enkelt tvungen att hitta ett par skor med klackar som är bättre lämpade för inomhusbruk. Jag gjorde det ju bara för att jag var tvungen, det förstår ni va? 

Hoppas ni alla får en härlig nyårsafton vad ni än har för er och gott slut (känns så jäkla märkligt att säga så men alla gör ju det, eller?!)

 Hur som helst..

SKÅL
Och






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar