söndag 16 december 2012

Partyprinsessan slår till igen....

I fredags var det julfest med M´s jobb. Eller rättare sagt så var det julmiddag.
Det var mycket trevligt. De är inte så många på hans företag så det blir lite familjärt på något sätt. Dessutom var vi på Huvudsta gård som är en liten herrgård med mycket charm och det kändes lite som att sitta hemma i någons matsal. Ja alltså hos någon med väldigt stort hus då, kanske inte en matsal hos gemene man direkt.

Hur som helst när middagen var slut så var det ett gäng som drog vidare och på gott och ont var M och jag några av dem. Tanken var att vi skulle ha åkt hem efter middagen för vi skulle ha gäster i lördags men det blev inställt så då följde vi med ut och julfestade istället.
Det var jättekul men det blev både drinkar och jägershots så igår var det lite uppförsbacke måste jag erkänna.

Jag iof trött även idag, det funkar inte riktigt med frostnätter längre. Det sitter i så länge efteråt.
Nya gymmet öppnade i går så jag har tänkt ta mig dit en sväng sedan men vi får väl se hur det går med det.

I övrigt så har jag faktiskt en önskan också...

KANDETINTEBARASLUTASNÖANÅGONGÅNG!!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar