söndag 30 december 2012

Vet ni....

Hur man vet att hösten varit intensiv?
Jo man blir förkyld så fort man stämplar ut från jobbet.
Vi är mer eller mindre förkylda hela bunten här hemma. Jag och Sprallan är värst drabbade.
Detta gör mig en smula bitter eftersom att vi skulle göra så mycket på jullovet.
Bada bland annat men det kan vi ju glömma nu, inte minst för Sprallans händer förstås.
Men om E inte vore förkyld och inte jag och M vore förkyld så kunde vi i alla fall ha åkt och badat för han behöver verkligen det eftersom att han är lite rädd för vatten. Lite vattenlek hade varit perfekt men, icke då. Personligen har jag köpt nytt gymkort och skulle köra en rivstart nu på ledigheten för att VERKLIGEN komma igång. Det får visst bli en annan gång..
BLÄ!!!!!
Det är riktigt uselt väder också. Grått, trist och bara en massa is överallt. Absolut inget som lockar till utomhuslek.

Tycker ni jag är negativ?! Jo en smula kanske...

I dag får det bli en bio för mig och min förstfödde.
Vi ska se




Det ska bli riktigt mysigt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar