onsdag 5 september 2012

Packar

Jag håller på att packa inför morgondagen.
Det är både Finansloppet och en tillställning med jobbet i morgon kväll så jag behöver packa både löpar outfit och finstass.

Känner mig inte så taggad inför loppet då jag har både träningsvärk och lite muskelvärk i sidan.
Det är ju en kortsträcka så man behöver inte vara så taggad men som jag är så ser jag ju en viss prestige i allt jag tar mig för, i alla fall när det gäller sport.
Märkligt eftersom att jag inte är så sportig egentligen, men behöver man kasta sig i brännboll så gör man, även om det ger gräsfläckar på kläderna, sådan är jag.
Alltså kommer jag att ge järnet i morgon, efter bästa förmåga, även om det innebär att jag kommer se ut som en tomat i fejjan första halvan av festen.

Var det någon som såg Kristallengalan i går förresten?
Jag såg, fast jag inte hade tänkt egentligen, men jag fastnade.

Jag måste bara få påpeka en sak, Persbrandt, alltså denna man.
Han har lagt sig till med en look som inte är av denna värld, konstiga brillor och en mustach, EN mustach, vad hände där?!
Ändå pirrar det till när han äntrar scenen, det är något visst med denna karl.
Herregud, jag säger bara HERREGUD!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar