söndag 9 september 2012

Inte ens en vecka kvar

Och jag har ont i halsen, det är höjden av taskig tajmning.
Hade tänkte ta en sista runda i dag, en lång en för att om inte annat bättra på självförtroendet lite.
Det kommer inte att hända förstås då så det får bli en ångestvecka utan generalrepetition.

Finansloppet har jag i alla fall klarat av men det var ju 3,7 km så det är inte riktigt jämförbart även om banan var riktigt jobbig med mördarbackar och trängsel.

Som väl var så tog några kollegor till mig både första platsen och andra platsen individuellt och de vann även lagtävlingen.
Mitt lag kom på 43:e plats av 151 lag och det tycker jag är rätt bra ändå.

Nu ska jag ut och försöka lära E att cykla.



1 kommentar:

  1. Hoppas du kryar på dig tills på lördag:-) Det kommer gå alldeles strålande! Kram Johanna

    SvaraRadera