fredag 14 september 2012

IIiiiiiiiiiiix!


Det var så väldigt många dagar kvar när jag startade nedräknaren.
Det är så otroligt få dagar kvar nu.
Det går liksom inte att komma närmre utan att vara på just den dagen som avses.

Usch!! Jag har haft ågren hela veckan, jag är ju en liten smula förkyld vilket känns oerhört otajmat men inget att göra åt.
Jag är hur nervös som helst, M skrattar åt mig när jag sitter och viftar med händerna framför ansiktet och ojjar mig.
Nu har jag i alla fall bestämt mig för att bara släppa allt och köra i morgon.
Det kan bli så att jag springer rakt in i väggen efter 5 km men då får det blir så.
Det är ju antingen eller, köra eller ställa in och i ärlighetens namn är jag lite för mycket tävlingsmänniska för att vika ner mig innan jag ens har försökt.
Skulle jag varit duktig och jagat en bra tid hade jag ställt in men så är ju inte fallet med mig, mitt mål är ju bara att ta mig runt.

Håll tummarna för mig 16:35 för då startar jag.
Men om ni inte orkar hålla tummarna i dryga två timmar så kanske det är bättre att ni håller dem runt 18:45 för då lär jag behöva det ännu mer.

Jag återkommer med rapport.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar