lördag 14 april 2012

Vad är detta?!

Nu ska vi prata om något så banalt som vädret.
VADÄRDETSOMHÄNDERHÄREGENTLIGEN!!!!!

Det snöade i går, visst. Men när jag kom upp idag har det ju för sjutton kommit mer snö än på hela vintern, sammanslaget. 14 april=vår, VEM är det som inte fattar det.

Nä i dag vill jag bara sitta inne och äta skräpmat och titta på film. Fast jag vill ju inte åka och handla så det blir ju lite knepigt.
Jag ska ju börja jogga, för ...
På våren tränar man ute och på VINTERN tränar man inne. Det är INTE vinter nu. Det måste ju till och med vinterälskarna hålla med om nu. Var tid har sitt väder. Ska det vara så jäkla svårt att förstå. Jag biter ju ihop och gillar läget med snö på vintern. Okej jag gnäller lite (läs mycket) men är det så konstigt. Visa respekt för våren och TAFÖRFANBORTSNÖN!!!!! NU!!!!!

Buhuuuuuuuuuuuu!


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar