lördag 14 april 2012

Perspektiv

Jag mår uppriktigt dåligt av det här med snön. Det kan tyckas löjligt men jag är oerhört känslig när det gäller väder. Hela min sinnesstämning påverkas av vädret.
En vinterdag med sådant här väder och jag får ligga inne i soffan med mina barn och titta på film och smaska på något gott är hur mysigt som helst.
I dag den 14 april, sommardäcken sattes på bilen tidigare i veckan, E har växt ur sina vinterskor och sista paret vantar är borttappade, då gillar jag verkligen inte detta. Jag lider av det.

Så för att ändå få lite perspektiv på saker och ting gick jag in på UNICEF och snö är ju i grund och botten vatten så efter detta kommer ett inlägg om vatten som är hämtat från UNICEF.

Ha en bra dag, keep up the good work, I morgon är en annan dag.
Eller något åt det hållet


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar