tisdag 17 april 2012

Vad göra när man inte har tid

Jag har lite fullt upp just nu och har därför låtit bloggen lida de senaste dagarna.
Eller jag har prioriterat bort den kan man säga. Lider tror jag knappast att den gör.
Är supertrött idag, orkar inte skriva egentligen, eller jag orkar inte tänka på vad jag ska skriva.

Tittar just nu på Svenska Miljonärer vilket är ett helt galet program. Jag skulle kunna skriva H-U-R mycket som helst om det, tro mig.
Jag väljer dock att lämna det därhän.

Kanske ska jag göra som alla kändisbloggar. När de inte har tid att skriva eller har idétorka så kör de

Vad sägs om den?

Vi hörs vidare helt enkelt. Svenska Miljonärer väntar.
Hockeyn vill jag inte se, lider så med alla Brynäsare för jag tror Skellefteå vinner idag, Brynäs kommer vinna till slut men idag vinner Skeå.
Det kommer bli alla matcher innan detta är klart, galet spännande och nervkittlande. Precis som det ska vara. Men det är ju lätt att säga när ens eget lag redan lämnat elitserien för längesedan.

Tjingeling!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar