fredag 15 januari 2016

My misstake

Jag var nog lite trött, och så var det lite mörkt. Det var i alla fall inte meningen att jag skulle gå hela dagen med olika örhängen. Cremevit och guld i ena örat, ljusrosa och silver i det andra. Same, same, but different. Ingen har sagt något men jag vet inte om det beror på att ingen märkt, eller på finkänslighet. Jag såg det själv och frågade min manliga kollega om han såg något som var annorlunda med mig. Han blev livrädd och trodde att det var en kuggis. Ni vet en sådan där "Ser jag tjock ut i den här klänningen".

I övrigt har vi haft möte med husleverantören och byggaren som ska bygga vårt hus. Vi har provkört en bil och då åkte vi och käkade pizza. Allt detta med olika örhängen förstås. Gilla olika liksom!

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar