lördag 9 januari 2016

Arghhh!


Jullovet börjar lida mot sitt slut, barnen går varandra på nerverna och varvar mellan att vara sams och klösa ögonen ur varandra. Leker och retas om vartannat och har blivit fullkomligt döva för våra röster.  För att vara ärlig så går vi nog alla varandra på nerverna ganska mycket nu och till råga på allt så har jag PMS från helvetet.
I dag var det tredje världskriget här hemma när det skulle städas. Det var totalt inbördeskrig mellan barnen, Mattias är den i mitten som försöker medla och jag är typ Ryssland som inte vill vara kompis med någon.



Det är så bra att vi ska återgå till vardagen på måndag, även om övergången kommer att vara smärtsam. Vi får hoppas att jag är i bättre balans då för det kan lätt bli taskig stämning att komma tillbaka efter en lång ledighet och börja med att bita huvudet av folk till höger och vänster.



Nu ska jag försöka lägga barnen sedan ska jag krypa in min håla och inte göra något alls.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar