fredag 29 januari 2016

En käftsmäll i ett litet litet glas

Den sprids som en löpeld genom sociala medier och jag är inte sen att haka på. Eller sen och sen det kanske har kretsat lång tid innan jag såg det men i alla fall.

Jag pratar förstås om Ingefärsshoten som kickar igång systemet på morgonen och kanske besparar dig en förkylning eller två. Åtminstone hoppas jag på det. Problemet är bara att få i sig den, jag tog en liten sipp och fick uppbåda all min styrka att inte springa raka vägen till slasken och hälla ut skiten.
Satan i gatan vad starkt det var, det krävs nog lite träning för att detta ska rinna ner lättvindligt. Det bränner i bröstet är det enda jag kommer att tänka på så här i ett första skede.

Min är också mycket mörkare än alla andra jag har sett bild på så jag vet inte om det betyder något. Typ att den är ännu starkare, kanske fick den dra för länge. Nå ja, det funkar säkert hoppas jag.
Jag får väl spä den i lite i värsta fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar