måndag 25 januari 2016

One more down

Nu är även denna lilla gogglesgrabb nere för räkning. Eller han har i alla fall feber och hosta. Han har ont i pannan och det vet vi ju alla hur det känns. Familjefadren känner sig lite bättre och det är ju positivt, men att slänga febern på minstingen känns ändå lite fult kan jag tycka. Elias vill också vara sjuk och hemma och jag försöker säga att man ska akta sig för vad man önskar sig för rätt som det är så ligger man där, och då kan man ge sig på att det händer något roligt som man missar. Men oss emellan så förstår jag vad han menar. Vi har väl alla tänkt så någon gång när man är lite trött och bara vill ligga hemma i soffan och titta på tv.

Nu ska jag ägna mig åt högen med ren tvätt som måste vikas.
Tjoho! Vad peppad jag är......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar