söndag 17 juni 2012

En hönsmammas mardröm

Ett kalas på ett lekland är väl varje barns dröm. Tyvärr är det inte en supernojjig mammas dröm. Lägg sedan på en mer vild än tam A på det så har vi min eftermiddag. Men det gick bra, grabbarna kom hem hela, inte rena men hela. Jag kom hem hel och i ganska gott skick, även psykiskt. M klarade sig han också så det var en bra eftermiddag. Killarna hade jättekul och det är huvudsaken. Det är nyttigt för mig att vara på sådana där ställen. Jag måste se att barnen klarar av det. Jag måste sluta överbeskydda dem. Det syns på E att jag har gjort det. Han är inte lika våghalsig som de andra barnen och det beklagar jag delvis eftersom att jag tror att jag bär en stor del av skulden till att han är så försiktig. Note to self, sluta överbeskydda. Bye Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar