lördag 9 juni 2012

Väderprognoserna är sämst

Alla har ju pratat om att det ska vara fint väder i helgen.
M kollade i går eftermiddag och då var det sol, kollade en annan vädersida som lovade regn, uppdaterade SMHI en gång till och DÅ förvandlades solarna till svarta moln med regndroppar från.
Snacka om att förändras på ögonblick.

DÅLIGT, DÅLIGT, DÅLIGT!!!

Jag som skulle ut och springa idag, jag som MÅSTE ut och springa idag.
Jag gick lite bananas med maten i går. Fortfarande helt annorlunda mot innan jag började med VV men dock lite för mycket points igår. Detta kräver löpning men jag är ju så långt i från en löpare i hjärtat att jag utan problem ger mig ut i sådant här väder.

Dessutom vaknade jag på fel sida och är så där lagom sur och grinig. Det bubblar liksom under ytan och det krävs inte mycket för att jag ska börja spotta och fräsa.


Vi får väl se om jag ger mig ut i spåren eller ej.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar