onsdag 13 juni 2012

Vad säger ni om den här starten.

Sena till dagis, måste stressa barnen som en kronofogde.

Tar bilen till t-baneparkering. Automaten tar varken Visa eller MC, ja men se där då. Springer in och tar ut pengar, växlar hos snäll kvinna, tack för det.
Springer tillbaka för att mötas av en man som säger att automaten är trasig. Jo men så klart. Han ringer och anmäler sedan fick jag också prata med parkeringsbolaget och anmäla min bil. Ska bli intressant att se om jag får böter ändå, förmodligen får jag det och sedan måste jag bestrida den. Hoppas inte, det måste ju finnas ett bättre system. Se bara så naiv jag är.
Nu är jag på väg till jobbet, kommer att hinna till niomötet men kanske en smula andfådd.

Ha en bra en!


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar