tisdag 12 juni 2012

Den där jävla regnet

Heeeela dagen har det varit uppehåll. Klockan fyra skulle barnen börja sjunga på gården och klockan fyra började det att regna. Så klart att det skulle göra det.
E´s fina blåsippehatt smälte bort och kvar blev bara ett blått märke i pannan.

Nåja det gick ju bra det också och vernissaget var trevligt. Stressigt som i jag kommer aldrig någonsin att gå själv på något dylikt igen men trevligt.
Det blev lite mycket att hålla koll på två barn, vara på två avdelningar helst samtidigt och överräcka presenter och prata lite. Vi hann knappt in förrän A var borta, men jag hittade han igen och inte stående med huvudet i toaletten eller något liknande som jag befarade.


Lite Bilder, suddiga men bilder i alla fall.




Här äter han salta pinnar och spelar Allan Ballan.

Fina dinosaurien som E och hans kompisar har gjort.

Mina killar som klippdockor :-)

Baksidan också 
Lite soffmys efter badet.

Nu ska jag gå och sova för jag är hur trött som helst. Dessutom är jag hungrig men det är för sent att äta något nu (enligt mitt nya tråkiga sätt att tänka) så jag går och sover i stället.

God Natt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar