lördag 9 juni 2012

Det blev ju bra ändå...

Jag trotsade vädergudarna och gav mig ut på en löprunda. Jag slog nytt personligt rekord och sprang en mil. Det trodde jag aldrig jag skulle klara eftersom att jag har sprungit mindre än jag borde gjort den här säsongen. Vädret har ju också visat sig från en mycket bättre sida än det såg ut i morse så även där blir det tummen upp.
Killarna var på playdate så jag fick några timmar egen tid med bok och tupplur. Det uppskattas med tanke på att jag blir själv hemma med barnen hela nästa vecka.

Till middag blev det grillat och jag känner mig riktigt mätt för en gång skull. Det drog några point med vad sjutton de är ju till för att användas. Gårdagen snodde inte så många poäng trots att jag svävade ut lite så det känns ju bra.
Ett tag kände jag mig helt misslyckad men så var alltså inte fallet. Snart har jag fixat två hela veckor utan godis och vågen är snäll mot mig så det funkar verkligen. Det känns så skönt för det här med dieter och bantning är så inte min grej.

Jag är alltså back on track igen som det känns nu och morgonens dåliga humör vände.

Allt blev alltså bra till slut....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar