tisdag 19 juni 2012

Min nya grej

Jag har fattat tycke för det "nya" sociala medie formatet, Instagram.
Det är ju ingen nyhet att jag gillar att fotografera och att fixa med dem är också något jag gillar skarpt.
Alltså passar instagram mig som handen i handsken och nu ska ni få se varför....

Lilla Huliganus Rymmus

LillRocky och storebror kommer
hem från kalas på lekland.

Jag sitter och väntar på tunnelbanan.

LillRocky gör sig redo för lek.

Frukost

Jag sitter och väntar på bussen.

Allt detta är egentligen ganska ointressant för någon annan men jag tycker det är så kul. Tänk att göra som ett litet minikonstverk av en frukost eller bara att ha något att göra medan man väntar på bussen.

Vill ni följa mig så har jag awarnsveden

Avslutningsvis måste jag lägga in en bild till. Det är super att hämta barnen på förskolan. Man blir oftast smutsig, de är trötta, man måste få hem dem via parken och sedan laga mat innan båda kollapsar av hunger och trötthet. Men detta gör det värt all möda, gud så underbart det är....


Alltid lika glad, E likaså men han är inte lika lätt att fånga på bild för han kommer farande från ingenstans, kastar sig i famnen på en och är sedan borta igen och inne i leken innan man hinner säga flasklock.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar