lördag 10 mars 2012

En god skörd

Efter det att vi hade lämnat barnen så checkade vi in i Täby Centrum.
Jag tänkte kika runt lite när jag nu kunde göra det i lugn och ro.
Ni som följer min blogg vet vad jag skrev för några dagar sedan. Ni andra kan kika HÄR.


Att gå och shoppa utan barn gjorde att det slog slint i knoppen på mig.
Jag gick bananas och köpte ALLT möjligt. Byxor, klänningar, toppar, underkläder, kavaj, you name it!
Och så klart kan man inte gå all in utan att köpa något att ha på sina nätta små tassar.


Med risk för att låta ytlig, men jäklar jag är lycklig just nu alltså.
Jag saknar barnen men shopping det helar.
Nu blir det middag, lite vin och om ett tag Melodifestivala.

Jag vill bara klargöra en sak,
vinner Ranelid kommer jag förespråka vuxenabort..

Happy Saturday evening everyhopa!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar