söndag 11 mars 2012

Ryssland

Sovmorgonen, Sovmorgonen, Sovmorgonen....
Den är som den ljuvaste mornar av dem alla...

Det är som et miraaakel!!!

Nä dags att sluta driva med Ranelid kanske, faktum är att det har visat sig att han kanske hade platsat ganska bra där.


Loreen kommer att få det tuffare än somliga tror.
Konkurrensen är stenhård av det jag har sett hittills.
Numret ovan är det enda jag har sett hittills och får mig att fundera på om jag verkligen vill se mer.
Men eftersom att melodifestivalen går av stapeln den 24 maj vilket den också gjorde för 4 år sedan och då missade jag den pga. annan prioriterad aktivitet. E är född 23:59 24 maj 2008, han föddes alltså ungefär i samma veva som vinnaren korades.
Och vet ni vilket land det var som vann? Jo Ryssland, vilket är en förklaring till tanterna. Ryssland vill inte anordna Eurovision så tätt inpå igen. Men de är ju väldigt söta och ser ut att ha det så roligt vilket gör att man vill rösta på dem bara därför.



Det var allt för denna gång från "Anekdoter från Melodifestivalen".
På återseende!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar