lördag 24 mars 2012

Har det varit fint väder idag?!

Jag har varit inne heeeela dagen. Det är otroligt vad saker man få gjort när man är själv.
Jag har både tvättat, städat lite och allt detta utan stress och ändå hann jag tillbringa några timmar i soffan med gänget i Twilight.

Twilight, vad säger man om den serien. Är det någon som skulle kunna bota min blodskräck så är det Edward, det är då ett som är sant. Jag är iof i Team Jacob egentligen men kanske skulle filmerna inte bli lika bra om Bella valt han istället. Det är nu jag får betala för att jag alltid tyckt att Ivanhoe valde rätt som tog Blondie istället för den där mörkhåriga tjejen som tog hand om han när han var skadad.
Alla andra verkar tycka att han skulle ha valt den mörkhåriga, liksom att alla verkar tycka att Bella gör rätt som satsar på Edward. Jag är nog lite motvals jag när det kommer till kärlekspar på vita duken.

Nä nu ska jag göra ett ryck till här hemma innan M kommer hem med nya möbler från IKEA.
Förändringar är på G och jag visar senare.

Bye the way, kolla in den här...


Full Fokus på uppgiften....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar