söndag 25 mars 2012

Jag blev omkörd av en bil i parkeringsgaraget på ICA Maxi idag. Han tyckte jag körde för långsamt och körde därför om mig på insidan medan han blängde surt på mig. Kan man överhuvudtaget köra FÖR långsamt i ett parkeringsgarage. Undra vad han hade sagt om lilla Lisa kommit utspringande framför bilen medan han blängde på mig. Lilla Lisa som rymt från sin mamma för att denne var tvungen att parkera längst bort i garaget för att det var en latgubbe som parkerat på familjeplatserna närmast dörrarna trots att han inte hade vare sig barn eller ens barnstol i bilen, men de parkeringarna är ju bredare och gud förbjude att han får ett dörruppslag i sin fina bil.
Vissa saker bryr jag mig inte om så mycket medan andra saker får mig att se rött.
Bilar som hetsar gör mig galen, att dessutom gå så långt att köra om på fel sida I ETT FUCKING PARKERINGSGARAGE gör mig så förbannat att jag hade god lust att köra i fatt han och buckla till den fina kofångaren på hans tjusiga BMW SUV, jävla ARSCHLE!!!!

Att jag dessutom precis innan sett en latgubbe stå just på en familjeparkering utan minsta skymt av annan familj i bilen hade redan retat upp mig en smula.
Man står inte på handikappparkering om man inte är handikappad och man står inte på familjeparkering om man inte har barn med sig. Ska det vara så jävla svårt att förstå....

Så nu har jag låtit meddela min ståndpunkt i detta ämne och skulle mot all förmodan du i en svart BMW Suv med keps på huvudet och en tjej på passagerarsidan som svängde mot Solna råka läsa det så, Jepp den här är till dig...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar