torsdag 8 mars 2012

Shoppingbehov

Jag har ett enormt shoppingbehov just nu. Sitter och klickar runt på diverse klädsidor och vill köpa ALLT, vilket leder till att jag köper absolut ingenting.
Jag hade en Marni klänning i min kundkorg på H&M men den försvann medan jag klickade runt och kikade på deras övriga sortiment.
Man skulle ju kunna tänka sig att när den ligger i kundkorgen så är den safe.
Jävligt irriterande och kommer förmodligen få mig att akta mig lika mycket för H&M i framtiden som jag gjort i dåtiden.
Jag hade en klänning och två toppar till i kundkorgen men dem tappade jag intresset för när klänningen försvann. Tappad merförsäljning där H&M, inte bra.

Det måste bli dags för en runda på stan snart. En riktig heldagsshopping så man kommer hem helt slut släppandes på en massa kassar.
Det minns jag inte sist jag hade. Sist jag överhuvudtaget shoppade var i USA känns det som och det var snart två år sedan.

Det måste vi ändra på.
Jag älskar nätshopping men nu är jag sugen på shopping the old fashion way....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar