söndag 24 april 2016

Okej, så här ligger det till


Mattias måste åka tillbaka till LA med vändande post i princip. Känns ju så där när han precis har varit borta. Men så lägligt kommer det en Kristi Himmelfärds helg som inbringar lite extra lediga dagar så vi ÅKER MED!!!! Wohooo, jag har knappt hunnit smälta det. 
Jag har inte hunnit smälta det.

Men det känns



Få se Hollywoodskylten...


Kanske gå på röda mattan??!

Who knows..
Malibu beach och Santa Monica Pier är några av ställena vi kommer att få se.


Och inte minst 

DISNEYLAND
Och så har vi förstås Universal Studios osv. osv. Det finns hur mycket som helst och vi kommer förstås inte att hinna med allt men vi kommer att få uppleva massor.

Mattias måste jobba några dagar också, det är ju själva grunden till att vi åker. Men då kommer jag och grabbarna att inta någon av galleriorna och så kommer vi att roa oss kungligt.

Det är så utanför min comfort zone att boka en resa ungefär samtidigt som det är dags att börja packa, men man ska utmana sig.
Om 10 dagar far vi 





Nu ska jag försöka samla i hop mig och få till en lista på det som ska handlas inför nästa vecka. 
Vi måste väl äta något även om Beach 2016 kom snabbare än jag hade räknat med.

Trevlig söndag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar