tisdag 12 april 2016

Jag känner redan smärtan

Idag var jag på Body Pump, något jag inte har gjort på ett och ett halvt år och kroppen förbannar mig för vad jag gjorde. Jag kan säga att något muskelminne för så lång tid finns inte. Speciellt inte när man typ inte gjort något annat heller för att bygga muskler.



Jag kommer att få så ont de två nästkommande dagarna. Jag ser redan framför mig att jag på torsdag morgon kommer att ligga i fosterställning och be om att få slippa ta mig ur sängen. Och när jag ändå tar steget, för det måste jag ju, så kommer det att sluta som på bilden.


Eftersom att jag också sov på tok för lite i natt så får tröttheten som drabbat mig just nu Trötter att framstå som rena Piggelin.


Erkänn att ni gäspar när ni ser bilden. Smittsamt va :-).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar