torsdag 31 mars 2016

Magiska benvärmare


Står på jobbet i svinottan och sveper en kaffe för att väcka kroppen till liv medan jag funderar på om jag verkligen måste ut och springa.
Jag kan ju också bara gå ner och duscha och göra mig i ordning och sedan gå upp och jobba igen. Kanske är mina rosa Susanne Lanefeldt benvärmare magiska, så bara genom att jag har dem på mig så får jag bättre kondis och fastare rumpa. Ni vet som alla de där magiska pillren och magiska frukterna som det skrivs om på fejjan. Man går ner 10 kg på en dag, helt makalöst. Jag brukar alltid undra om någon faktiskt går på det där. Dessvärre är det nog så eftersom att det fortfarande dyker upp då och då.
Men jag själv anser mig ändå vara en hyfsat normalbegåvad person så jag stänger väl bara ner här och ger mig ut på en tur. Jag är ju så otränad så mitt första mål är att ta mig ner på 5 km under 30 minuter. Jag har två minuter kvar att kapa så jag närmar mig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar