tisdag 15 mars 2016

Det är ju bara saker......

En fördel med att ha visning är att man får njuta av vackra blommor hemma. Man får också njuta av att ha perfekt ordnat. Något man skulle kunna ha annars också men aldrig har.

Nu har vi haft visning och det känns bra. Dock är denna väntan oerhört påfrestande. Det är inte min starka sida att vänta på något som jag inte kan påverka. Jag blir väldigt stressad av det. Jag väntar också på att få hem papper på min polisanmälan så att jag kan skicka vidare anmälan till försäkringsbolaget. Att få sin bil stulen visade sig också ha en negativ inverkan på stressnivån. Jag försöker att tänka att det ju faktiskt bara är materiella ting men jag är ledsen för min bil, det är jag verkligen. Men ändå, det är ersättningsbart. Det är "bara" pengar. Det låg saker i bilen som känns tråkigt att bli av med eftersom att det var Elias saker men vi får försöka ersätta det också. Vi bör hitta det mesta. Han är nog mest ledsen över sin Real Madrid Ronaldo tröja så den lär vi få söka reda på en ersättare till. Men inte nu, för nu ska jag sova. Är helt slut.

God Natt......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar