onsdag 30 mars 2016

MitsubitshiBabe

Lilla Ärtan står fortfarande hos Polisen och jag vet inte när jag får tillbaka hen.
När det än blir så ska Lilla Ärtan bogseras till en verkstad och repareras och därefter kommer jag att sälja min kära lilla Fiat vidare till någon annan som får glädjas åt denna mintgröna skönhet.

Jag visste ju att jag skulle vara tvungen att skiljas från den förr eller senare pga. storleken men jag hade förstås tänkt mig senare... 
Med anledning av omständigheterna så blev det förr istället och idag har jag hämtat mitt nya åk. 
En SushiSuv kan man kanske säga att det är. Men det känns hemma.
Jag tog mitt körkort i en Mitsubishi. 
Mitt alias på Tradera (på den tiden jag köpte fejk Gucciskärp från Thailand) var Mitsubitshibabe 
(jag sa inte att det var i går, kom i håg det innan ni dömmer mig).




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar