tisdag 29 mars 2016

På't bara...

Det började med lite påskfirande hos mamma i går. Där fanns ett pussel som vi så klart fastnade vid. Höll inte på att komma hem för jag gav mig sjutton på att få i hop delen med kakaobönor. Men ni fattar hur många bruna bitar det finns på ett 555 bitars pussel med chokladmotiv.


Så fort vi kom hem slängde jag fram pusslet jag och grabbarna köpte för ett tag sedan. 1 000 bitar Superhjältar, smaka på den. Men nu 24 timmar senare så är ramen färdig.
Jag hoppas att vi hinner klart innan vi flyttar bara, känns så där om vi måste krascha det. 
Känner mig inte så orolig för det faktiskt. Mer orolig att jag blir besatt för det kan mycket väl hända. Man blir tokig när man börjar leta pusselbitar har jag märkt.



Är lite småsur för jag får inte i gång vår digitalbox så jag kan inte titta på fotbollsmatchen, Sverige - Tjeckien. 
Mattias och Elias är på plats på Friends och tittar live. 

Häjja Svärje!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar