fredag 15 maj 2015

Dag 2

Vi checkade in för ännu en dag med bad och skoj på Gustavsvik och Den försvunna staden.





Här blev det bl.a Lite Treasure Hunter (Obs det är inte tjejen som skrivit inlägget som är med i filmen. Kanske i framtiden om Mattias får som han vill och köper en Go Pro kamera).


Det blev också några åk i Vildforsen (suddiga bilder jag vet, men min mobilkamera är inte så snabb att den fixar att ta bra actionbilder. Mattias använder även det som argument för en Go Pro kamera)




Det blev också några turer i Jungle Escape. Den gick lite snabbare men var fortfarande i min kaliber (jag är ju en fegis när det kommer till rutschkanor och dyl). 



Även jag skulle vara med på bild tillsammans med vår förstfödde för att bevisa att jag också var på plats och visade upp mig i bikini, synd bara att han blundade men han är ju faktiskt väldigt söt ändå så det gör ingenting.


Väl hemma igen blev det picknick med grillning och Minecraft i vardagsrummet.




Blommorna i bakgrunden fick jag av min förtjusande make för att jag har namnsdag i dag.
Så jag vill avslutningsvis passa på att säga Grattis på namnsdagen till alla er som heter 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar