torsdag 7 maj 2015

20 år




I dag är det 20 år sedan jag och Mattias blev ett par. Det råder lite delade meningar om den frågan dock. Mattias hävdar att det var i går, alltså den 6 maj, medan jag hävdar den 7:e. Faktum är att om det hade varit den 6:e så hade han glömt vårt jubileum eftersom att han inte nämnde det i går. Så för att jag inte ska hålla det emot honom är vi nu överrens om att det är den 7:e som gäller.

Det är helt galet att det är så länge, det är mer än halva mitt liv, rätt fantastiskt.
Vi har firat denna stora händelse genom att boka en resa till Berlin i sommar, det ser jag fram emot väldigt mycket.

Det sitter långt inne men jag är ändå så storsint att jag bjuder på en bild från den tiden. Eftersom att vi ändå får erkänna att det är så länge sedan så kan jag inte med säkerhet säga att den är från 1995, det kan också vara -96.
 
 
 
 
För att jämföra bjuder jag på en bild som är lite nyare och ja vi har ju åldrats en del förstås. Vi har säkert å andra sidan blivit lite klokare med åren också hoppas jag.
 

 
 
 
 


1 kommentar:

  1. Kortet är taget 1995, farbror Lasses 40-årsdag. Grattis till er ❤️ // Faster Eva

    SvaraRadera