onsdag 20 maj 2015

Finns det en dag för allt?!

Jag vet ju att det i morgon är Förskolans dag för det ska vi fira med vernissage och avslutning på Alex förskola. Jag vet också att det finns en kanelbullens dag, en kladdkakans dag och en ostbågens dag. Via facebook fick jag i dag veta att det även finns en Burgarens dag

28 maj är min dag





 
 
 

Den 28 maj är också "Den stressfria dagen" men kanske det viktigaste av allt, det är också "Internationella Krama en Musiker-dagen" Glöm inte det om ni råkar springa på en musiker nästa onsdag.

I dag råkar det vara IT-chefens dag och eftersom att jag råkar arbeta ganska när en IT-chef kände jag ju direkt att jag var tvungen att skicka i väg ett mail och gratulera för en sådan ska kan man ju inte bara låta passera. Äras den som äras bör.

Den 6 juni är inte bara Sveriges Nationaldagen utan den delar dag med Frukten, potatisen och sillen. Det är också Dagen-D enligt den sida jag är inne på. Vad nu dagen D-betyder.

1 Juli är silikonbröstens dag vilket känns helt rätt. Varför skulle de inte få en egen dag när ostbågen, varmkorven, ölen, rulltårtan och Lasagnen har det.

19 juli är det baddräktsfria dagen så tänk på att köra med bikini då alternativt helt utan om ni föredrar det, och är det så kan det vara bra att veta att den 13 juni inträffar Naturismens dag.



Jag skulle kunna hålla på hela natten med detta för det är så kul och det finns verkligen en dag för allt men nu ska jag skona er från min hang up på temadagar.

Googla själva, det är kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar