måndag 9 juli 2012

SPAM


Min mailbox svämmar över av allehanda generösa erbjudanden från en mängd olika människor som vill mig väl.
Varje dag får jag ett mail där det står att detta är den sista gången de kommer att kontakta mig om jag vill ha en ny bil, men ändå ligger där ett nytt mail nästa dag.
Det måste vara väldigt svårt för den som har narcissistiska drag att hantera alla dessa SPAM mail.

Ohhh! Jag vinner igen, åhh vad bra jag är alla vill mig väl, åhh vilken uppmärksamhet jag får.

Helt ärligt om man tar exemplet på bilden så skulle jag vilja säga så här:

Om ni vill mig väl, GE mig en kryssning i det verkliga Paradiset Karibien istället för chansen att vinna en båttur till Åland men ett fartyg som heter Paradise. En resa som jag själv kan köpa för några hundralappar.

Jag är så evinnerligt trött på alla dessa skitmail och gör mitt bästa för att avregistrera mig men det är ju som kackerlackor, tar man livet av en så kommer det fler.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar