söndag 1 juli 2012

Hela dan.....

Får hon arbeta.... Putsa, damma, varje dag är det detsamma.. Nä men så är det ju inte alls, fast idag har jag faktiskt städat, det fina vädret till trots. jag är ännu inte klar men tänkte försöka få det gjort de närmsta dagarna. Det är nog bra att göra det själv ibland för det påminner mig om varför jag köper den tjänsten. Det tar ju sådan jäkla tid att städa. Jag måste vara världens långsammaste. M hjälpte sina föräldrar att flytta, jag fick frisedel för att E skulle på kalas, tack för det L. Inte för att jag ogillar att flytta eller så, nej då bära kartonger är ju det bästa som finns. Nä skämt å sido, det är egentligen lite roligt att flytta, så länge man själv slipper packa ner i kartonger för det är öken. Från det ena till det andra så har jag precis kollat på 50 first dates med Adam Sandler och Drew Barrymore. Galet rolig film och samtidigt hur söt som helst. Sandler är ett genie när det handlar om film. Han kanske är ett genie annars också, det vet jag inte för jag känner honom inte. Nä men Nu är det slutsvamlat för denna gång. Ska läsa några blad i Isprinsessan. Jag är förmodligen den enda med läskunnighet som inte har läst något av Camilla Läckberg, om vi inte räknar med Super Charlie förstås. Men det blir ändring på det nu, i sommar läser jag om Patrik Hedström och Erika Falck. Får se hur många jag hinner plöja. Det är inte som förr då jag kunde påbörja och avsluta en bok på samma dag. God Natt, sov så sött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar