lördag 7 juli 2012

Pissed off

Jag har under de senaste dagarna försökt lägga upp ett gäng inlägg från min mobil, men det fungerar inte. Jag blir helt galen på den här bloggen. Det ska bara funka. Ena sekunden får jag en notis om att jag har fullt i min bildbank och måste köpa ny lagring för att i nästa kunna ladda upp bilder igen.
Ett inlägg funkar från telefonen men ett annat gör det inte.

Det finns inte riktigt lika mycket tid att sitta vid datorn ju st nu så då kommer ju telefonen väl till pass, men icke då.

Nu börjar M sin semester också så nu kanske jag faktiskt kan sitta här någon gång ibland och lägga ut lite bilder som jag har tänkt länge.
Jag måste för övrigt ta tag i vårt bildbibliotek och katalogisera och framförallt rensa bort. Det är sådant som jag har en så god tanke om men aldrig gör. Äsch om jag tar 10 bilder på samma motiv, jag väljer ju bara ut en sedan och kastar resten...... Eller inte :-/.

Det skulle vara dåligt väder idag men det verkar superbra. Det skulle vara så dåligt, men är så bra att jag direkt blir skeptisk och tror att klungor av svarta moln väntar bakom hörnet för att så fort jag sticker näsan utanför dörren komma farande och ställa till med oväder.
Så om det dåliga vädret kommer så vet ni att det förmodligen är mitt fel, jag har gått ut.

Som jag har sagt tidigare så läggar jag ut en del på instagram och vill ni följa mig så är det bara att titta in. Jag heter awarnsveden.
Där går det i alla fall att ladda upp bilder.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar